وزیر کشاورز ی ، مهندس محمد حسن قطنا با سفیر ونزوئلا در مورد راه‌های تقویت همکاری‌های کشاورزی و تجاری بین دو کشور بررسی نمودند.

وزیر کشاورزی ، مهندس محمد حسن قطنا ، با سفیر ونزوئلا در سوریه ، خوسیه گرگوریو موزاتیس ، برای توسعه راه‌های همکاری بین دو کشور در زمینه‌های بخش کشاورزی و مبادلات تجاری بررسی کردند.

وزیر کشاورزی با تأکید بر اهمیت روابط سوریه و ونزوئلا ، با اشاره به اهمیت توسعه روند مبادله تجاری که به توسعه سیستم حمل و نقل دریایی بستگی دارد به گونه ای است که سود اقتصادی زیادی برای دو کشور حاصل می شود ، و اهمیت تنظیم یک تقویم کشاورزی یکپارچه که محصولات کشاورزی برای هر کشور و نیاز کشور دیگر به صادرات این محصولات را روشن کند.

سفیر با تأکید بر اینکه اخیراً یک دفتر تجاری در سفارت ونزوئلا ایجاد شده است ، تأکید کرد که ونزوئلا به دنبال توسعه روابط اقتصادی با کشورهای دوست خود ، به ویژه سوریه است که با آن دوستی قوی دارد و آمادگی کشورش برای توسعه روابط تجاری با سوریه است. در سوریه برای توسعه روابط تجاری ، با اشاره به اهمیت یادگیری در مورد محصولات سوریه از طریق شرکت در نمایشگاه ها ، همچنین به معرفی سوری‌ها به محصولات ونزوئلا اشاره کرد.

(منبع سایت خبری روزنامه الثوره)