نمایشگاه ساخت و ساز حلب”Build Up ، بازسازی یک مسئولیت جمعی است

شرکت کنندگان در نمایشگاه ساخت و ساز حلب در هتل شرایتون حلب توضیح دادند که روند بازسازی مسئولیت جمعی است که سازمان‌های دولتی با انواع فعالیت های اقتصادی و تخصصی مشترک هستند.

محمد علی العیسی از شرکت “روایع بالمیرا” متخصص در تولید فرآوردی‌های سیمان تأکید کرد، که این شرکت در سال ۲۰۱۶ در شهرک صنعتی “عدرا” تاسیس شد. و آغاز به تولید کرده است.که تولید این شرکت در سال ۲۰۲۰ شامل تولید بلوک ، مشابه سنگ بازالت است. که تولیدات این شرکت مطابق با طرح بازسازی ساختمان های تخریب شده و آسیب دیده و تأسیسات عمومی و خصوصی است.

حسین خربوطلی از شرکت “تزئینات آهن و فلزات خربوطلی” ، خاطرنشان کرد که پس از جنگی که کشور تحت آن قرار گرفت. که منجر به تخریب ساختمان‌ها و ساختمان‌ها شد. جایگزینی سنگ تزئینی ،آهن تزئینی ساخته شد. چون تهیه آن ارزانتر و سریعتر است.

مهندس ایمن کلاس ، مدیر اجرایی شرکت “غراند سیر” برای برش و تولید گرانیت و مرمر طبیعی که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد، و به اینکه شرکت در نمایشگاه مقدمه ای برای مرحله بازسازی است اشاره کرد.به خصوص این که ساختمان‌های زیادی متکی بر فرآیندهای روکش گرانیت و سنگ مرمر هستند. که این ویژگی معماری سوریه به طور کلی و حلب به طور خاص است.

(منبع سایت روزنامه الثوره)